IRC decoder

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 11:55:01 CET 2004

Hi,

Nevite o nejakem IO, ktery by se dal pouzit jako dekoder signalu
z inkrementalniho (IRC) snimace (dva fazove posunute signaly
v urovnich TTL)?

Idealni by byl synchronni 8-mi bitovy obousmerny citac se vstupy A,B
a 8-mi datovymi vystupy s latchem a resetem.

Jake jsou dalsi moznosti a jejich vyhody/nevyhody, krome techto:

a) postavit jej z beznych IO (4029...) (levne, velke rozmery)
b) naprogramovat jej do PLD (rychle, male)
c) naprogramovat jej do CPU (pomala odezva)
d) pouzit HCTL-2000 od HP (idealni reseni, ovsem za tu cenu se vyplati
   libovolna z predchozich variant)
e) ?

Hledam neco co by zvladlo zpracovat signal az do 1MHz s paralelnim
rozhranim, aby se CPU nemusel stale zabyvat zpracovanim dat z IRC
(pri vyssich rychlostech by to ani nemusel stihat), ale aby si mohl
v pravidelnych intervalech precist aktualni stav IRC z citace.

--
Regards
           Petr Krc