Obsah EEPROM Blaupunkt

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:55:01 CET 2004

>Mozna mi unikaji nektere zrejme souvislosti, ale jakou logickou uvahou lze
>zjistit adresy kodu? ;-)
>
>J. Hanzal

Vychazel jsem z nasledujici skutecnosti : vime, ze si radio pocita neplatne
pokusy
o zadani kodu. Po trech spatnych zadanich se zablokuje. ( na nejaky cas, pak
opet naskoci pozadavek Cod. Cekaci smycka se da osalit hloupym odporem ).
Pocet pokusu si zapisuje do eeprom, takze ani off-on nam neni nic platne a
pokusy
si nepridame. Takze staci precist eeprom pred a po zadani jakehokoliv kodu.
Po
komparaci obsahu je zmena pouze na jedne adrese. Predpokladal jsem, ze
samotny
kod bude na adresach v BCD bud " nad " nebo " pod ". A taky to je pravda.
Sice
pravdepodobnost uspesnosti byla mala, ale vysla.

P.S. Pro pripad neuspechu jsem chtel sehnat analyzer, abych si zjistil, kam
si
       Motorola " saha " do pameti pro kod pri zapnuti napajeni.

Tomcopy