Led Driver

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:55:00 CET 2004

Se 6x74HC164 jsem delal displeje do hodin (3xHDSP5621) uz pred 8 roky. Tehdy
jeste s procesorem 8048, proud segmentu je max. 5 mA. Zvlastnosti toho
zapojeni je, ze u jednotlivych segmentu nejsou odpory. Je tam jedna ledka
jako referencni a z ni se odvozuje napajeci napeti pro ostatni. Rozdily v
jasu jsou minimalni, zajemcum mohu schema poslat. Dodnes nebyla jedina
reklamace. Na konci roku 1998 jsem vetsinu tech hodin videl, protoze jsem v
tom pri zmene casoveho znameni menil epromky.

    Vlada Andel  www.mirnet.cz/vaelektronik, vaelektronik@mirnet.cz
----- Original Message -----
From: AMON soft <amonsoft@nr.sknet.sk>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, January 10, 2000 5:52 PM
Subject: Led Driver

Hi All

V bateriovej aplikácii (napajanie 4-6 V) s 89C2051 potrebujem spinat 8 LED
diod, no zostali mi volne len 3 vývody. Potrebujem preto nejaky LED driver
so seriovym vstupom. Riesenie by malo byt lacne.
Napadlo ma pouzit shift register 74HC164 s 2mA LED diodami pricom nikdy
nebude sucasne
rozsvietenych viac ako 4.
Prosim o oponenturu a za lepsi napad budem vdacny.
--
Marian Panacek

e-mail: amonsoft@nr.sknet.sk