Mouse na paralelny port

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:55:00 CET 2004

> No to jste mi moc nepomohl - no nicmene: Nedalo by se to prekuchat treba
> na parallel ? (Pocitam, ze jestli jste to nedelal vy tak to asi takhle
> nepude)

	S tym prerobenim na parallel to fakt nepojde.

> No BLIK! Tak ten notebook prece jen nekdo vyrobil - viz priklad: treba
> monitor, je na nem nepsana nejaka vymyslena znacka mistniho dovozce, ale
> kdyz se kouknete dozadu (event. jeste odlepite nejakou tu nalepku), tak
> zjistite, ze je to treba Acer (tedy nic moc znacka, nicmene maji web a
> slusnou podporu). Urcite by slo ten notebook nejak identifikovat.

	To bola prva vec ktoru som urobil, ked sa mi dostal do ruky - zistit
vyrobcu. Podla FCC cisla som to aj zistil - Nan Tan Computer, Thaiwan. Je to
nejaky OEM vyrobca pre rozne spolocnosti. Ale nemaju ziadnu podporu na inete
(teda drivers a pod), tak som im dokonca faxoval. Ani sa neozvali. Skusal
som hladat aj u tych OEM partnerov. Ale ten moj stroj je starsia 486 a vsade
su uz len odkazy na pentium modely (aj v supportoch).
	Ale nechcem Vas zatazovat s hladanim driverov. Len som si myslel, ze
ked na tej konferencii sedi kopec ludi, tak mozno budem mat stastie.

	Dakujem za pomoc.

	Pavol Kollar