Cidlo otacek

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:55:00 CET 2004

Je to asi malinko OT, ale pokud jde o smer, videl jsem krasny bazmek na
urceni smeru otaceni cerpadel (takovych tech, co jsou na ustrednim topeni).
Je to vlastne malinka magneticka strelka uzpusobena tak, aby se tocila v
jakekoliv poloze a ponorena do kapaliny (predpokladam kvuli brzdeni). Bylo
to reseno jako privesek na klice. Kdyz se to prilozi k mistu, kde ma
cerpadlo osu, zacne se to diky rotacnimu magnetickemu poli krasne pomalu
otacet v danem smeru.

				Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: David Belohrad [mailto:belohrad@ISIBrno.Cz]
Odesláno: 10. ledna 2000 19:45
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Cidlo otacek

Zdravim,
potreboval bych vedet, zda nekdo nezna cidla na zjistovani poctu otacek a
smeru, kterym se zarizeni otaci. Potrebuju navic, aby to bylo vhodne pro
bateriove aplikace, tedy funkcnost od 3V a spotreba radove uA. Dival jsem
se na nejake Halovy IC, ale ty maji prilis velky odber, tudiz jsou
nepouzitelne
Magnetorezistory jsou pro mne velkou neznamou,protoze vyrobci udavaji
typicke
napajeni 5V a neudavaji rozsah.
Uvitam kazdy napad.
Diky.