Videoprepinac

Andrej Jancura andrej.jancura

From: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, January 11, 2000 8:04 PM
Subject: Videoprepinac

> Zdravim bastlire,
> mam takovy problem: potreboval bych prepinat videosignal z 8 kamer na
monitor, ale nejak elektronicky, potrebuju k tomu udelat dalkove ovladani.
Asi bych pouzil analogovy multiplexer 4051, ale nevim, jak prizpusobit
vystup z kamery na vstup multiplexeru a pak vystup na monitor. IMHO jsem
takove zapojeni videl letos ve zlutem A Radiu, ale bohuzel ho nekupuju.
Nemate to nekdo doma ? Nebo existuje nejake lepsi reseni ?
> S pozdravem with best regards
>                 EZA-TV Vrchlabi
>    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
>    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
>    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
>    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv

Ahoj,

rieseni by som videl niekolko, napr.
1) kupit (nechat si poslat) na to rovno svabku od AD.
2) pozhanat napr. par presnych odporov, 4051 a nejaky ten buffer a line
driver na 75Ohm a pevne nervy... Ozaj vsetko ma zase napr. AD.
3) urobit si prechadzku do kniznice.

A.