Videoprepinac

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:57 CET 2004

At 12:27 12.1.2000 +0100, Jindra Polivka wrote:
>Zdravim,
>pokud by byl zajem o hotovy tovarni vyrobek tak tu mam neco co by splnovalo
>vase pozadavky.

Vypada to sice moc hezky, ale ma to zbytecne moc funkci a taky nevim, jak funguje to dalkove ovladani. Ja potrebuju ten prepinac ovladat ze dvou mist. Vsude mam natazene telefonni kabely, takze jsem uvazoval pouzit koder/dekoder UM3758 pro prepinani. Takze na dvou nistech by byla krabicka s tlacitky 1-8 pro prepinani signalu na monitor a dalsi rada tlacitek 1-8 pro prepinani na videorecorder. Navic vystup na monitor je potreba dvojity (u kazdeho ovladace bude jeden). Automatika na prepinani je v tomhle pripade zbytecna ...
BTW: A navic pri koupi hotoveho vyrobku nema clovek to poteseni z bastleni ;-)))
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv