Seriovy port

rkabatek@oku-ka.cz rkabatek
Středa Březen 17 11:54:57 CET 2004

Kdyz jsem delal modem z 51, tak jsem na strane jednocipu signal DTR
pripojil na napajeni -> zarizeni je schopno prijmat data - je zapnuto,
RTSem jsem ridil prijem dat do vyrovnavaci pameti 51 - blokuje PC v
posilani dat (pozor na rychle porty v PC, je treba pocitat s nejakou asi 16
byte rezervou nez po shozeni RTS PC prestane posilat data a vyprazdni se
fronta na strane PC) a podle CTS jsem posilal data do PC (PC si taktez jako
periferie muze zastavit prijem dat). Na urovne, kdy jsou signaly aktivni
bych musel prokopat zdrojak, ale ten tu nemam.

     Radim
     rkabatek@oku-ka.cz