Bedny od veze k pocitaci?

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 11:54:56 CET 2004

>Dobry den,
>  potreboval bych poradit. Rikal jsem si, ze si udelam lepsi zvuk u
>pocitace a tudiz ze propojim zvukovku a vez. Ale ejhle, vez nema zadny
>vstup. Od veze k bednam vedou dva draty po dvou. Moje otazka zni: Mohu
>tyto kabely prestrihnout, dat na ne jacky a ten kabel z veze strcit do
>vstupu na zvukovce a ten druhy kabel, ktery vede do beden strcit do
>standartniho vystupu ze zvukovky?
>
>Predem dekuji

>Adam Mika

Hi,
jestli jsem to dobre pochopil tak chces pouze zlepsit zvuk z PC. Jak tak
ctu - "vez" nema zaden vstup ani vystup (myslim napetovy a ne na repra)
takze to asi bude najaka bakelitova legrace a v tom pripade hovorit o
qalitnim zvuku je ponekud prehnane. Kazdy slusnejsi reciever nebo zesilovas
toto ma a tudy asi vede cesta.

S pozdravem Raven