Porucha modemu

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:54:56 CET 2004

Zdravim,

pomozte prosim.
Pripojim modem na telefonnu linku, a po 15 sek. mi ustredna vyhodi
obsadzovaci ton (nezavisle na tom ci linku zdvihnem alebo ju necham
zvesenu!). Ak sa mi ale do tych 15 sek. podari nadviazat spojenie s nejakym
inym modemom alebo faxom, tak komunikacia bezi dalej normalne. Ak linku od
modemu fyzicky odpojim a opat zapojim (alebo vypnem a zapnem modem), opat
mam na nadviazanie spojenia tych 15 sekund.

Vie mi niekto poradit, co fyzicky by mohlo v tom modeme odist (a kvoli
comu)? Ide uz o druhu rovnaku zavadu na tomto type modemu (Sysgration 33,6).
Prvy mi vyreklamovali kus za kus, a teraz sa to stalo znovu. Moze byt na
vine nejaka chyba linky?

Dakujem vsetkym za pripadnu pomoc.

S pozdravom,

Pavol Kollar