Videoprepinac

Andrej Jancura andrej.jancura

From: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, January 15, 2000 3:45 PM
Subject: Re: Videoprepinac

> Diky za tip, koukal jsem na AD8184, je to multiplexer 4->1, coz by v mem
pripace znamenalo pouzit 4 tyhle IO a navic vsech osm videovstupu rozbocit
na dva. Jeste jsem hledal a nasel jsem od Maximu MAX458. Je to multiplexer 8
videovstupu na 4 vystupy. Minimum vnejsich soucastek, rizeni paralelni nebo
seriove, zkratka pohoda. O to horsi je cena 1522.- Ale pokud bude chodit
dobre, asi do nej zainvestuju. Nemate s nim nekdo nejake zkusenosti ? Nerad
bych jen tak vyhodil pomerne dost bankovek ...

---

Ahoj,

trochu som prehliadol ako to potrebujes. Myslel som ze potrebujes 8 vstupov
na 1 vystup. Inak tie cipy, co som Ti navrhol su podla mna dost lacne.
Orietacna cena bola asi 3.6U$ za oba, okrem toho obidva su pristupne v DIP.
Potom AD robi este nejaky video multiplex 8x8 a viac ale za to chcu tak
26U$... Sorry, ze propagujem AD, ale mam s nimi len dobre skusenosti a daju
sa zohnat aj na Slovensku.

A.