Porucha modemu

Petr Zapadlo zapadlo
Středa Březen 17 11:54:54 CET 2004

tipnul bych to na rele ovladajici zvednuti linky, ovladaci obvody k nemu,
nebo procesor.
Podle toho jak to popisujes se mi to jevi tak, ze modem drzi neustale
zvednutou linku a jakmile ho zapnes tak se zacne odpocitavat cas na
ustredne.

Jestli jsem mimo misu tak pardon

		S pozdravem
			Petr Zapadlo

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of
Kollar Pavol
Sent: Monday, January 17, 2000 10:06 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: Porucha modemu

Lenze mne staci, ze iba pripojim linku fyzicky do konektoru modemu, a bez
toho, aby som zdvihol linku nejakym prikazom tak po tych 15 sekundach uz
dostanem obsadzovaci ton. Potom pomoze iba off/on modemu alebo vytiahnutie a
zastrcenie konektora telefonnej linky (ale zase iba na tych 15 sekund -
zrejme definovanych tou digitalnou ustrednou). Naozaj je vadny ten modem,
ale co v nom odislo, ked spojenie sa nadviazat da (vid prvy mail)?

Pavol Kollar