Porucha modemu

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:54:54 CET 2004

Hi lidicky,

>-----P?vodn? zpr?va-----
>Od: pavol.kollar
>Odesl?no: 14. ledna 2000 20:30
>Komu: hw-news
>Kopie: pavol.kollar
>P?edm?t: Porucha modemu
>
>Zdravim,
>
>pomozte prosim.
>Pripojim modem na telefonnu linku, a po 15 sek. mi ustredna vyhodi
>obsadzovaci ton (nezavisle na tom ci linku zdvihnem alebo ju necham
>zvesenu!). Ak sa mi ale do tych 15 sek. podari nadviazat spojenie s
nejakym
> [...]
Prvne bych se podival jestli je ten modem homologovany. Predpokladam,
ze ano :-)
A dela to ihned od prineseni, nebo treba nejaky cas funguje spravne a
az pak se objevi tahle chyba.
Vypada to totiz jako kdyz ten modem neumi zavesit, coz muze byt
zpusobeno spoustou veci,
napr.se muzou prorazet prepetove ochrany. To hlavne hrozi pokud modem
neni homologovany pro CR,
jinde totiz muzou mit na lince jine napeti nez u nas. Pokud chces
vedet, jestli mas linku v poradku nebo ne,
tak staci jen zemrit na ni napeti, melo by byt do 60V stejnosmernych, v
pripade, ze jsi na digitalni ustredne,
pak by mohlo byt jen kolem 48V. Jinak pokud chces presneji urcit co to
muze byt za chybu, tak zmer
jake napeti je na lince, kdyz tam pripojis modem a jaky si z linky bere
proud.

ByE milan (milan.klesa@ct.cz)