Videoprepinac

Ondrej Mikes mikes
Středa Březen 17 11:54:54 CET 2004

> Diky za tip, koukal jsem na AD8184, je to multiplexer 4->1, coz by v mem pripace znamenalo pouzit 4 tyhle IO a navic vsech osm videovstupu rozbocit na dva. Jeste jsem hledal a nasel jsem od Maximu MAX458. Je to multiplexer 8 videovstupu na 4 vystupy. Minimum vnejsich soucastek, rizeni paralelni
nebo seriove, zkratka pohoda. O to horsi je cena 1522.- Ale pokud bude chodit dobre, asi do nej zainvestuju. Nemate s nim nekdo nejake zkusenosti ? Nerad bych jen tak vyhodil pomerne dost bankovek ...

S MAX458 jsem stavel video prepinac a na zadny problem jsem
nenarazil. Vyhoda je ze si clovek muze vybrat zpusob komunikace
( 16 bit seriova, nebo 6 bit paralelni ). Ja jsem vyuzil tu seriovou
kvuli uspore dratu. Trochu nevyhoda je, ze potrebuje symetricke
napajeni +/- 5V.

Ondra.
Ondrej Mikes
ABS Import s.r.o.