Mikrofon ke zvukovce

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:53 CET 2004

At 08:50 17.1.2000 +0100, Lubomir RACKO wrote:

>     No co ak tam prepojka nie je ? MAm pod. problem, nemate niekto hotovy interface (nieco jednoduche), ako pripojit kond. ci elektret. mikrofon na vstup pre dynamicky mikrofon ?                         Lubo Racko.

V prvni rade vem DC voltmetr a zmer, jestli na vstupu pro mikrofon je napeti tak okolo 3V. Pokud tam neni, je potreba tam napeti pres odpor privezt (napaji predzesilovac v elektretu). Z 12V lze pouzit odpor cca. 10-15k. Ale zkontroluj, jestli je vstup oddelen kondenzatorem. Pokud ne, je potreba ho oddelit. Kondik cca. 100n-1u.
BTW:Setkal jsem se se zvukovkama integrovanyma na boardu, ktere neumely nahravat z mikrofonu, pritom z repraku to normalne mluvilo ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv