prepinac na monitor

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:54:53 CET 2004

U nas vo firme mame pripojene 4PC cez mechanicky prepinac (nie na LPT ale
original na tento ucel) na jeden monitor, mys a klavesnicu. Na tych strojoch
mame Linux, Novell, DOS a NT a bez problemov. Uznavam, ze popisovany problem
s klavesnicou moze byt chybou hardveru. U nas to chodi perfektne.

Pavol Kollar