prodluzovacka na VGA

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:54:53 CET 2004

Date sent:      	Tue, 18 Jan 2000 07:37:07 +0100
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	"ing. Pavel Rejchrt" <kovboj@spshk.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	prodluzovacka na VGA

> Kdyz uz je tady rec o VGA, mel bych jinej dotaz.
> Potrebuju prodluzovaci kabel mezi PC a dataprojektor
> dlouhej 5metr , co  je docela dost. Je mi  jasny, ze
> musi byt stinenej, ale kabely k lepsim monitorum
> maji na obou koncich jeste takovej valecek zalitej
> do plastu. Domnivam se, ze tam je feritovy toroid.
> Nevite, kde by se dalo neco podobnyho sehnat,
> a jak je to udelany?? ( je jenom navlecenej, nebo
> je na nem navinutech par zavitu )

ano je to toroid a slouzi jako "zkrat" aby se cely ten kabel nechoval
jako antena, tj. aby pres nej nevyzaroval cely pocitac, ci monitor.
Nekdy je ten toroid ze dvou pulek a je proto jej mozno doplnit i
dodatecne. Je na nej pak i obvykle plastikova krabicka na sepnuti.
Je to vf toroid, material si netipnu.

bye, Radek (benedikt@lphard.cz)