prepinac na monitor

Jindra Polivka jpolivka
Středa Březen 17 11:54:52 CET 2004

----- Původní zpráva -----
Od: Jaroslav Halada <jaroslav.halada@trv.eu.sony.co.jp>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 17. ledna 2000 17:57
Předmět: prepinac na monitor

> Mam jednu otazku .Potrebujem z dvoch pocitacov ist na jeden monitor.
> ako je to mozne urobit co najidealnejsie a podla moznosti dobre.
> nerad by som kupoval novy monitor.
> J A R O
> P.s pocitace su vzdialene asi meter od seba.

Pote co jsem si precetl nekolik odpovedi na tento dotaz mi neda nezapojit se
do teto diskuse.

Pro beznou praci na dvou pocitacich vzdalenych 1 m a pri 14" nebo 15"
obrazovkach asi postaci bezny mechanicky prepinac, nebo neco podobneho i s
relatkami. Kazdy prepinac a hlavne kabely vsak zhorsuji obraz. Na malych
monitorech to neni ale tak markantni.
Dalsim dulezitym faktorem je opakovaci frekvence. Pri 100 Hz a vyssich
frekvencich to uz nebude s beznym prepinacem  a kabely po 70Kc moc na
koukani.
Pokud budes chtit pripojit i klavesnici a mys, tak se vybira vzdy podle mysi
(PC2...). U klavesnice neni problem s redukci. U mysi v mnoha pripadech ano.
Pokud ti jde i o kvalitu a o oci, tak doporucuji kvalitni  elektronicky
prepinac. Bohuzel ceny tovarnich vyrobku takovychto prepinacu jsou cca od
5000 Kc.
Shrnuto - cim vetsi monitor, cim vetsi vzdalenost, cim vetsi opakovaci
frekvence - tim musi byt prepinac a kabely kvalitnejsi.
Resil jsem sveho casu pripojeni 17" a 21" monitoru (cca 3m). Mechanicky
prepinac s beznymi kabely byl pro beznou praci naprosto nevyhovujici.

Zajemcum o prepinace apod. doporucuji www.krup.cz web nic moc, ale velmi
dobry vyber a urcite vam na dane tema i telefonicky dobre poradi.

Nejsem nijak sprazen s firmou Krup a nejsem jejich dealerem. Jsem pouze
jejich spokojenym zakaznikem.

Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
http://www.cbazar.cz