prepinac na monitor

Jindra Polivka jpolivka
Středa Březen 17 11:54:52 CET 2004

Nenapsal jste jake pouzivate rozliseni a obnovovaci frekvenci a na tom dosti
zalezi.

Rozmazavani, duchy, zavoj... (nehovorim o zobrazeni na 14 ci 15 monitorech)
muze zpusobovat jiz i videokarta. Neni nic zvlastniho, ze spickovy grafik si
vybira z nekolika kusu karty stejneho typu a pak nasledne i monitoru.
Neznamena, ze 21" monitor musi byt super. Vyber z 10 kusu je celkem bezny.
Bohuzel pro toto moc pochopeni u ceskych firem nenajdete.

Zkresleni zpusobuji jak prepinace tak kabely. Podle ceny jste dostali
prvdepodobne kvalitni kabel. Byva v takove kvalite  jako je original mezi
pocitac a monitor. Jinak mnohdy je potreba i kabely vybrat z nekolika kusu.

Hledani problemu je jiz dosti individualni a je to proste laborovani, nebo
pak pouzit spickove zarizeni, ci dodavatelsky zpusob od solidni firmy avsak
za vetsi penize.

U vetsich monitoru, zalezi i na umisteni nejen v mistnost, ale vliv ma i
blizkost metra ci tramvaje.

Vice se jiste dovite napr. v konferenci na www.grafika.cz
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz