OSD

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:52 CET 2004

At 11:29 17.1.2000 +0100, Petr Krc wrote:

>Nemel by to byt velky problem, hledej obvody PCA8515 (PHILIPS), STV5730A
>(ST) apod.

Koukam, ze stavime oba stejnou vec ;-) Jsem zvedav na tvuj vysledek. Jak resis to vlastni prepinani videosignalu ? Ja asi skoncim u toho MAXe. Je sice dost predrazenej, ale je to presne to co potrebuju a bude to skoro bez prace.
Co se tyka OSD, koukal jsem se na STV5730, vypada to docela pouzitelne. V KERRu ho maji za 173 penez, zitra tam jedu, mozna jeden koupim na pokusy ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv