Konc. stupen s mikrokrokovanim

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:52 CET 2004

>mate nekdo predstavu (nebo jestli to mate vyzkousene, jeste lepsi) o
pouziti IO
>pro mikrokrokovani, deleni kroku staci 4-8. Ale aby byl 1 IO pro obe vinuti
>motoru (A-/A, B-/B). Cosi jsem videl na webu u firmy Alegro, ale chtel bych
>toho videt vic.

Docela se mi zamlouval Toshiba TA8435H, kdybyste objednaval, vemte mi taky
jeden kousek do sbirky.

>Nevite take, jak proudove posilit tyto konc. stupne ? Vetsinou maji max.
proud
>do 2,5A.

To asi nebude vec trivialni, pro velke proudy se ovladani resi rovnou z
diskretnich soucastek a ne jako nejake posileni slabsiho integrace. Nebo by
to musel byt integrac-driver vykonoveho stupne. Jak byste treba budil horni
vetev FET mustku, kdyz potrebujete napeti asi 10V nad napajenim a nabojova
pumpa je schovana uvnitr integrace?

Nebo oboji ;-)

J. Hanzal