Konc. stupen s mikrokrokovanim

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:52 CET 2004

At 15:15 18.1.2000 +0100, =?iso-8859-2?B?TWlu4fggUGV0cg==?= wrote:
>Zdravim jeste jednou,
>
>mate nekdo predstavu (nebo jestli to mate vyzkousene, jeste lepsi) o pouziti IO pro mikrokrokovani, deleni kroku staci 4-8. Ale aby byl 1 IO pro obe vinuti motoru (A-/A, B-/B). Cosi jsem videl na webu u firmy Alegro, ale chtel bych toho videt vic.

Sice nevim, proc potrebujes jen jedno pouzdro(IMHO to ani neni moc vyhodne, napr. z hlediska chlazeni nebo pokud znicis jednu pulku, vymenis jen tu, co odesla), ale kdybys vystacil se dvema, pouzij LMD18245 - super IO, muzu jen doporucit !

>Nevite take, jak proudove posilit tyto konc. stupne ? Vetsinou maji max. proud do 2,5A. Existuji nejake IO nebo staci tranzistory (jake, FET nebo Standart ?), ty by se asi musely zapojit do mustku (pro bipolarni rizeni) a asi by se NECO na nich ztracelo, krout.moment ? rychlost ?

A jaky proud potrebujes ? Z tech LMD se daji pry vytlacit i 4A. Pri dobrem chlazeni bez ujmy na jejich zdravi ...

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv