Konc. stupen s mikrokrokovanim

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:54:51 CET 2004

> Zdravim jeste jednou,
>
> mate nekdo predstavu (nebo jestli to mate vyzkousene, jeste lepsi) o pouziti IO pro mikrokrokovani, deleni kroku staci 4-8. Ale aby byl 1 IO pro obe vinuti motoru (A-/A, B-/B). Cosi jsem videl na web>
> Nevite take, jak proudove posilit tyto konc. stupne ? Vetsinou maji max. proud do 2,5A. Existuji nejake IO nebo staci tranzistory (jake, FET nebo Standart ?), ty by se asi musely zapojit do mustku (p>
> Dik moc.
>
> 	S pozdravem
> 				měřák
> [...]
V principu jsou dve moznosti.

1. Bud slevis z pozadavku na jeden IO. Pak mohu
doporucit LMD18245, bezproblemu do 3A.
IO tohoto typu maji vykonovou cast v sobe a neni
mozne je jednoduse posilit.

2. Udelas zvlast budici cast (specialni IO nebo
staci dva D/A prevodniky z odporu a jednocip) a
zvlast vykonovou cast, tedy mustky s PWM. Ty se
delaji jako IO obvykle do 10A nebo je udelat z
diskretnich soucastek.

	S pozdravem
Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz