RS232

Zdenek Hanak jr. hanak

From: Jaroslav Halada <jaroslav.halada@trv.eu.sony.co.jp>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, January 19, 2000 12:56 PM
Subject: RS232

> Cau vsetci!
>
> Ja by som mal jednu malu otazocku. Chcel by som sa spytat, ci niekto =
> nevie, kde by sa dal zohnat component pre VC,Builder alebo DELPHI, ktory =
> by umoznoval vyuzivat komunikaciu cez seriovy port RS232 pod WINDOWS 98 =
> alebo WINDOWS NT ? Najlepsie by bolo aj so zdojovym kodom (nie je =
> podmienkou).
>
> Jaro

Z vaseho dotazu vyplyva, ze je vam jedno pro jaky RAD nastroj to chcete.
Pokud by vam vyhovovaly Delphi, tak existuje nekolik pomerne kvalitnich
komponent zapouzdrujicich COMM WinAPI, ktere jsou free.

Zkuste hledat na Delphi Super Page
http://delphi.icm.edu.pl/
hledacimu stroji date napr. heslo 'serial' nebo podobne.

Na HW serveru byla anoncovana komponenta tusim dccomms, ja osobne
s uspechem pouzivam jiz hodnou dobu cport ve verzi 1.01. V soucasne dobe
je k dispozici verze 2.01 a uvedena je 2.5. Podporuje to async v samostatnem
vlakne, NT, 95, 98, 2000 a zdrojaky jsou pribaleny tusim. Posledni verzi
jsem nezkousel. Verze 1.01 vynika stabilitou. Ty posledni verze uz umi
i radu dost dobrych veci. Bohuzel se mi jevili jako nestabilni, ale to muze byt
subjektivni. Homepage teto komponenty je

http://www2.arnes.si/~sopecrni/

Takze mate z ceho vybirat. Pokud vam to bude padat, svedte to na vas operacni
system (v tech driverech jsou fakt chyby). Hodne stesti.

Zdenek Hanak jr., hanak@manes.skm.vutbr.cz
Student: Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, Brno University of Technology
Representative of company: DOT, Na drahach 814, 686 04 Kunovice, Czech Republic
dot@hitech.cz, http://dot.hitech.cz/, MaR Solution Provider