OT: Automaticke vytvareni nahodnych playlistu

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:54:51 CET 2004

Ahoj lidi, vzhledem k tomu, ze se tu caso vyskytuji pokusy o konstrukci
ruznych "hrajitek" zalozenych na PC, zajimalo by me (a hlavne kamose),
jestli existuje nejaky program, ktery by mel databazi skladeb, kde bych
urcil napr. tempo hudby, styl, dobu vzniku atd. a on by mi vytvoril
nahodny playlist s tim, ze se nebudou opakovat treba dva plouzaky za
sebou, nebo ze se tam budou vyskytovat mene pisne, kterem jsem drive
"oznamkoval" jako horsi.
Proste takovy Robo-DJ.

Kamarad se o to dost zajima a chtel, abych mu to napsal, ale myslim, ze by
neco takoveho mohlo existovat. Bohuzel netusim ani nejake klicove slovo,
pod kterym bych to mel hledat.

Kdybych to nakonec psal, tak bych asi zvolil jazyk Perl, protoze je
docela prenositelny a prirostl mi k srdci. V CPANu jsem nic podobneho nenasel.

Pavel