Maily z konference

Minář Petr petr.minar
Středa Březen 17 11:54:50 CET 2004

Me se stava to same, plus jednou za 1/2 roku me neco/nekdo odhlasi z konference a prestanou mi chodit maily, takze se musim prihlasit znovu. Ma to ale i svou vyhodu, kdyz bych na delsi dobu odcestoval nebo se zapomel odhlasit, tak to vlastne udela za mne automaticky.:-)))

	S pozdravem
				měřák
				petr.minar@kleibl.cz