Dotaz na vyrobu pl.sp.fotocestou

Jiri Recek j_recek
Středa Březen 17 11:54:50 CET 2004

Mel jsem ten samy problem, tak jsem to zkusil. Vysledek je ten, ze ty
Cupraky, co jsem kupoval uz s nanesenou vrstvou ted umejvam, protoze ten
sprej je asi o 300 procent lepsi. S tim dvoudecakem to odhaduju asi na 1 m
ctrverecni, ale jeste jsem nevyplacal ten prvni sprej, tak to je jen takovej
odhad. Vyvojku jsem koupil v drogerii - louh sodny - jedna sunarova odmerka
na jeden litr vody.

Jirka