Dotaz na vyrobu pl.sp.fotocestou

Jiri Recek j_recek
Středa Březen 17 11:54:50 CET 2004

Vycistit a odmastit praskem na nadobi - poradne vydrhnout - voda se pak na
medi nesleva a med zustava rovnomerne mokra. Vydrhnout je to treba tesne
pred nanasenim, jinak med chyta nejaky oxidy. Nanaset pak samozrejme na
suchou desku. Pri nanaseni to vypada hrozne - vytvori to vselijake kapicky,
krupicky ... ale behem minuty se to krasne rozlije po cele plose. Je potreba
se nezaleknout a nepokouset se to spravovat strikanim dalsi a dalsi vrstvy.
Vyjde pak zbytecne tlusta a ma to velkou spotrebu. Opravdu se to dela
snadno. Nejnachylnejsi je to na prach. Kdyz si u toho nanaseni nebo behem
nekolika minut po nanaseni zapalim, tak to stoji za prt. Je treba chranit
pred prachem. Jeste si vzpominam, ze jsem na jeste nezaschlou desku prsknul.
To udelalo strasnej flek a zrovna v miste, kde nebyla zadna mezera na
plosnaku, at jsem to otacel jak chtel. Musel jsem to umejt a nanest znova.

Jirka