Dotaz nz TV

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 11:54:49 CET 2004

Mam podobne zkusenosti.

Mozna je to OT (pak se omlouvam), ale pohledte, co jeste ty TV "umi".

S mym pristrojem to bylo trochu kuriozni, protoze ho pred cca 5 lety nas
maly dvoulety chlapecek poslal k zemi z vysky asi 70 cm obrazovkou napred na
celkem tenky (vyska chlupu) koberec, samozrejme za chodu. Vysledkem k memu
prekvapeni nebyla rozsrotovana obrazovka, ale ciste ve dvou mistech nalomeny
tisteny spoj, ktery takto upravila hybnost transformatoru pred jeho vyrvanim
z voditek ve skrini TV a odesly tranzistor v rozkladech. Po duslednem
obnoveni vsech vodivych cest (cca 30 pretrzenych spoju) a vymene tranzistoru
se telka opet rozbehla ... AZ NATO ... , ze od te doby zacala obcas
"ducharit" jako
- vype se sama do STBY
- zapne se sama ze STBY
- prestane byt ovladatelna dalkovym ovladanim, ale ovladanim na televizi to
jde
- prestane byt ovladatelna jakkoli
- naskoci zrneni, rev, a ruzne "cizojazycne" kodovane napisy
  (znaky z ladeni a nastavovani TV, nebo nekdy i pouzije generator teletextu
a popise celou obrazovku znaky)
- nebo totez, ale v tiche verzi na tmavem pozadi
- nejkurioznejsi bylo, kdyz se jednou nechtela dat ovladat, tak po uderu na
bednu zhora (uz mi to lezlo krkem) reagovala "vysypanim se" spousty
ruznobarevnych znaku zhora dolu po obrazovce (zjevne z teletextu), jako by
jste vylili kybl s vodou.

Cetnost techto priznaku se postupne zvysovala a jen lenost a prazdna kapsa
mne nedohnala k reseni dane situace.

Nedavno zdechla uplne a pri te prilezitosti jsem ji trochu propral streva.
No a zjistil jsem, ze u sitoveho vypinace bylo na nozicce najak poskrovnu
cinu. Zjevne tam byl, a dlouho, zakukleny studenak, ktery vyrabel potrebne
srseni (sem tam) a procesor se z toho mohl urcite zblaznit. Po propajeni
(svete div se :o))) ) se zase zacal chovat mravne, jak se na spravnou
televizi slusi.

	Snad to nebylo tak dlouhe

			Zdenal Kaspar