repeater

Martin Persich persich
Středa Březen 17 11:54:49 CET 2004

>   Potrebuju  poradit.  Zapojili  jsme  na  prodejnu  kameru,  ktera ma
>   videovystup. Zapojene je to takhle:
>
>   Kamera--------------rozbocovac-----------------monitor
>                    All In Wonder grafika
>
> Pomer delek kabelu asi tak odpovida skutecnym delkam, vsechno je to
> tazene 75ohm koaxem. Problem je v tom, ze do monitoru je tak velky
> utlum, ze monitor sotva ukazuje. Grafika ukazuje celkem obstojne. Asi
> by to chtelo nejaky repeater, nebo videozesilovac. Nemate nekdo schema
> neceho takoveho, nebo alespon tip na nejaky IO ?

Je otazkou jak je realizovany ten rozbocovac. Pokud je to takova ta plechova
krabicka zakoupena v obchode na rozboceni anten, tak to fungovat bude
opravdu tezko, protoze ten casto byva realizovan jen pomoci odporu a ty
ovlivni uroven videosignalu.
Spis bych zkusil proste spojit ten monitor a videokartu primo paralelne bez
rozbocovace. Neni to sice prilis slusne, ale obcas i takove zapojeni muze
chodit - je to ovsem silne individualni - a hlavne levne.

Martin. e-mail: persich@transcon.cz