Maily z konference

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:54:48 CET 2004

Konference nebezi na public serveru. Bezi na komercnim serveru,
bohuzel je to spise okrajova zalezitost pro jeho administratora, neb
to pro nas dela ve svem volnem case. Ted jsem prosel konferenci, a
nasel jsem par mailu obracene. Odpoved drive nez otazka. Je to v
poradi zpracovavani  dopisu, ktere u paralelniho zpracovani a
zatizeneho serveru muze mit prave tyto vysledky. Co se tyce
odhlasovani neplatnych adres, maji ho vsechny konference. Spise maji
nastavene treba delsi casy. Stiznosti preposlu spravci serveru a
uvidime.

Tomas Kouba