HELP! - PS2

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:54:48 CET 2004

A co tak to reklamovat u predajcu?
S tymi chvostikmi mozu byt problemy. Este v casoch 486 sme mali par takych
problemov, ze neboli rovnako zapojene. Ak som pouzil chvostik z ineho
boardu, tak ser. port nesiel, s povodnym bol v poriadku. Samozrejme sa to
dalo poprehadzovat, ale niekedy je problematicke zistit popis pinov na
boarde (je iba oznaceny iba ako COM1 a kde je prvy pin, ale ostatne piny
toho portu su bez popisu).
Ak mate popis pinov vasho konektoru na boarde, tak to treba iba skontrolovat
s vystupnym konektorom PS/2 a spravne poprepajat. A este samozrejme zohnat
ten konektor s piatimi dierami.:(((

Pavol Kollar