repeater

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:48 CET 2004

At 09:41 21.1.2000 +0100, Martin Persich wrote:

>Je otazkou jak je realizovany ten rozbocovac. Pokud je to takova ta plechova
>krabicka zakoupena v obchode na rozboceni anten, tak to fungovat bude
>opravdu tezko, protoze ten casto byva realizovan jen pomoci odporu a ty
>ovlivni uroven videosignalu.

TV rozbocovac samozrejmne nemuze fungovat uz z principu. V ARA 9/89 vyslo schema  aktivniho rozbocovace 1->4. Pujde upravit i na 1->2 a IMHO by to melo chodit.
Jinak kdysi davno jsme delali do jedne skoly opravdu vykonovy videozesilovac, ktery utahl 6 televiznich videovstupu paralelne ( ja vim, ze to je zvrhlost, ale strasne na to casove tlacili a nakonec to i kupodivu fungovalo). Byla to ucebna fyziky a pousteli do tech televizi nejaky vyukovy softy z pocitace. Ale schema bych uz asi nenasel ;-(
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv