Porty AT89C2051

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:54:47 CET 2004

Kdyz tady probiha diskuze okolo Atmelu. mel bych
take dotaz, doufam ze ne uplne blby.

Setkal jsem se s problemem pri pripojovani
dalsich IO na piny procesoru. Ze P1.0 a P1.1
nemaji zdvihaci odpory jsem brzy zjistil, ale na
ostatnich pinech zdvihaci odpory jsou. Problem
bude asi jejich velikost, protoze v datasheetu
jsem zjistil maximalni rozumny odber v log. 1 asi
10 mikroamper, coz je ve vetsine pripadu
nedostacujici. Co mne vsak prekvapuje, ze jsem
jeste nevidel konstrukci, kde by zdvihaci odpory
byly pouzity (vcetne konstrukci na HW). Funguje
to snad proto, ze u beznych IO se nezapojeny
vstup chova jako v log. 1.

	Dekuji za vysvetleni
Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz