Jak sdelit procesoru nastaveni

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:54:47 CET 2004

Zdravim,

nemate napad jak levne sdelit procesoru nejake nastaveni ? Dejme tomu
ze mu chci rict ze ma udrzovat teplotu an 23 stC . GM prodava za 70
dekadicke otocne prepinace do DPS, ale to je tak na nastveni nejaych
konstant - na celni panel to neni a navic je to dost drahe.

V analog zapojeni se proste pouzije potenciometr - jednou jsem si udelal
proudovy zdroj rizeny potenciometrem, tim se nabijel kondenzator a
pomoci komparatoru v atmelu jsem meril cas za jak dlouho s nabije, ale
to neni moc digitalni.....

Taky jsem kdysi pouzival takove palcove prepinace na panel, ale byly dost
velke a navic se ted moc nevidi - byly asi vychodonemecke.

|                             petrsi@jcu.cz                              |