Napajeni a reset pro 2051

Martin Radvanský radvansky
Středa Březen 17 11:54:46 CET 2004

Ja pouzivam v aplikaci jako reset obvod TL7705 z GM za nejakych 23Kc, hlida
si 4,65V a zpoždení
pri nábehu napájení. K aplikaci snad jedna poznamka pozor na stabilizátory
na dostatecný drop.
Pri poklesu napetí vyvolává reset. Dost nás to potrápilo.

Martin Radvanský Milenium corporation
Matouše Ulického 343 Kostelec na Hané 798 41 Czech republic.
ICO: 68013043, DIC: 325-7306064502
tel.0603/47 91 27, 0603/90 79 04, 0508/37 39 77
email:radvansky@mileniumcorp.cz
ICQ: 32163769

Daląí informace o konferenci Hw-list