Jak sdelit procesoru nastaveni

Stepan Husek husek
Středa Březen 17 11:54:46 CET 2004

> Koukam jim do ceniku - maji je a docela levne 8 Kc/kus, ale nemaji tam
> ty doplnky - mam na mysli bocni dily ktere maji perka co to v panelu drzi
> a davaji tomu 'zakonceni' takze to slusne vypada.

Ty bocnice tam pochopitelne maji taky, akorat je nemaji v katalogu.
Klidne je navstivte, maji tam spoustu zajimave "bizuterie", mnohdy
zname z ery TESLY.

Videl jsem nedavno zajimavy prepinac, ktery ovladal 3 7segmentovky,
na panelu zabiral odhadem asi tak 4x1.5 cm a fungovalo to tak, ze
u kazde cifry byly dve tlacitka, jedno nad a jedno pod a bud zvysovaly
nebo snizovaly hodnotu. IMHO to bylo na mechanickem principu, ale
vysledek
vypadal velice profi. Odhaduji, ze je to zahranicni vyrobek, ale
zjisteni
totoznosti bude hodne obtizne a zdlouhave.

Stepan Husek