Jak sdelit procesoru nastaveni

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:45 CET 2004

At 09:26 24.1.2000 +0100, Petr Simek wrote:

>Zdravim,
>
>nemate napad jak levne sdelit procesoru nejake nastaveni ? Dejme tomu
>ze mu chci rict ze ma udrzovat teplotu an 23 stC . GM prodava za 70
>dekadicke otocne prepinace do DPS, ale to je tak na nastveni nejaych
>konstant - na celni panel to neni a navic je to dost drahe.

O jednom reseni bych vedel, sice nebude nejlevnejsi, ale IMHO nejefektnejsi: Misto klavesnice, prepinacu, potaku a podobnych mechanickych dilu pouzit IO od OKI MSM6679A - Voice recognition processor. Pak tomu termostatu opravdu muzes _rict_ ze ma udrzovat tu a tu teplotu ;-))).
BTW: OKI jeste dela jeste text-to-speech procesor MSM7630 (ten by me zajimal asi vic), ale abych pravdu rekl, z datasheetu jsem to moc nepochopil. Ale svete div se :oba IO se daji u nas sehnat v kusovem mnozstvi, nemuzu si sice vzpomenout jaxe ta firma jmenuje , ale byl na ni odkaz z HW serveru. Cena byla okolo 600 penez, coz nebylo tak hrozne ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv