HDD -> LPT

Radek Svaqr ignor
Středa Březen 17 11:54:45 CET 2004

Da se to sehnat i na inzerat. Ja koupil diky znamemu na Slovensku cely
box na 2,5" IDE HDD s kabely a ovladaci asi za 1300 SK. Vyrobce tusim
Hitachi. Slape to i na XTecku s unidir LPT. If zajem, muzu se podivat,
co tam je za svaba, ale shanet ho asi nebude sranda...
Chce to jen vytrvale prolezat inzeraty okolo notebooku a palmtopu a
uspech se drive ci pozdeji dostavi.

R.S.

--
 Radek Svagr