RE: grafická karta

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

Pokud vam tu kartu Windowsy nenajdou, tak bych zkusil najit ovladace na
internetu. PS od siemensu sice neznam, ale u ostatnich znackovych vyrobcu
byvaji nekdy graficke karty ponekud rozdilne od klasicky krabicove
prodavanych karet, takze by vam asi identifikace karty asi nepomohla.

Ja mam treba ve svem Compaqu Matrox Millenium. S originalnimi ovladaci od
Matroxu karta nechodi, presto ze je uplne stejna jako karta koupena v
krabici, kterou si koupil znamy.
Sedi cislo revize i verze BIOSu.

Roman K.