ovladac.sys

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

No ja do tohodle moc nevidim, ale ve ftp archivu Circiut Cellar jsem
natrefil na programek, kterej tvrdil neco ve smyslu toho, ze udela z .EXE
souboru primo obraz pro vypaleni do EPROM.

Ale kam takovou EPROM mam pak pridratovat, co vse ma k dispozici (vidi
BIOS?) a jak muze byt velka - to teda netusim !?! Mate s tim nekdo
zkusenosti ?

Bye, Pavel