Intersil distr. anebo dealer

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

>uz som zistil aj ten Harris, ale dodavatelia to stale maju vedene pod
>Intersilom, lebo oni si ponechali povodne mena a navonok to vyzara, ako keby
>sa nic nestalo. Na tu cenu som pripraveny.

A nestalo by za uvahu nahradit tenhle obvod mikroprocesorovym citacem? V
prakticke elektronice vyslo nekolik konstrukci, pravdepodobne i v jinych
casopisech (musite ale autorovi prispevku zaslat baksis za naprogramovany
procesor). Na internetu je treba nekolik citacu s procesorem PIC, jejich
vyhodou je krome kompletniho zdrojoveho kodu tez schopnost citat do 50MHz
bez preddelice, o cemz si Intersily mohou nechat jenom zdat. A za 1500
udelate cely citac i se skrinkou, manualem a kozenkovym pouzdrem :-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/