Jak sdelit procesoru nastaveni

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

At 19:15 26.1.2000 +0100, PaPouch wrote:
>Vsechny tyto brouci ale temer nefunguji, kdyz mate chrapot, nebo kdyz jste
>po noci stravene ve spolecnosti alkoholu a zpevu...... Kamarad si ve dve
>rano zkousel mobilem s hlasovym vytacenim zavolat taxi, a bezuspesne.

Tomu bych i veril, v tehlech rannich hodinach po probdele noci mam obcas problem volat s jakymkoliv telefonem ;->>>
BTW:Me by se pro zacatek libilo zkusit ten TTS pavouk, pripada mi to jako mensi 'sci-fi' a vypada to jednoduseji. Ale nejak neni na takovehle hrani cas, necham si to do duchodu :-). Ale to uz asi budou uplne jine IO ...

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv