ovladac.sys

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

>Ne tak uplne. Musim se dostat pred obsluhu v BIOSu, tj. prevezmu preruseni.
>Na zacatku obsluhy testuji disk : muj disk -> moje rutina, jiny disk ->
>volam puvodni preruseni.
>Je uplne jedno, zda to presmerovani preruseni provede SYS nebo EXE, resp.
>COM - je to normalni TSR program. Hlavne musim v inicializacni casti zmenit
>urcite promenne DOSu - tim mu reknu, ze ma dalsi disk.

Jake promenne DOSu se maji zmenit? To je asi to, co nevim. Aspon jsem zatim
nikde nic nenasel...

>Jeste otazku - k cemu to presne ma slouzit ? Ty bootovaci karty nejsou
>spatne a na radu aplikaci bohate staci.

Mozna se budete divit, ale uz dlouho jsem chtel udelat neco jako TransDisk
(coz tu bylo nedavno diskutovano). Zatim je pripojeni pres XC3030, ale chci
to predelat na obvody 74HCxxx. HW mi chodi, zakladni komunikace taky. Tak to
jeste ucesat a podstrcit DOSu a budu spokojeny...

Diky za rady,
Hynek Sladky.