Co je to MBUS

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:54:42 CET 2004

Doporucuji RS485 - levne, spolehlive, vetveni az na 32 stanic, standardni.
Pochopitelne s galvanickym oddelenim a bez problemu si mohou povidat
rychlosti 115.2kBd na 1 km....

M-BUS je exotika.....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte prosim nase stranky: www.pap-el.cz

----- Původní zpráva -----
Od: <milan.klesa@spt.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 28. ledna 2000 12:53
Předmět: RE: Co je to MBUS

Hi lidicky,

A da se na netu neco o tom najit... a kolika dratove to je... Snazim se
totiz vymyslet neco
po cem by si mi povidali atmely (staci 2400 bps) ale aby vyseli vsechny
na dvou dratech...
a aby to nebylo vsechno, abych pres to mohl cpat i neco malo napajeni.
V nejhorsim by si clovek vystacil se spojenim point to point, kde by se
asi to napajeni
realizovalo snaz a vsechny linky by byli poveseny na nejaky ridici
obod, ktery by jim presypaval
data navzajem (nemusi vsecno vsem, staci podle adresy poslat do spravne
linky)

ByE milan