Schottkyho diody ???

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:41 CET 2004

>Predpokladam, ze pokud je to dvojita dioda, tak budou oba PN prechody
>bud na stejnem substratu, nebo alespon stejnem chladici a tepelny odpor
>mezi nimi by nemel byt nijak vyrazne velky. Pak by se snad dalo
>predpokladat ze se o ten proud podeli ponekud spravedliveji nez 9:1,
>nebo ne?

Skvely postreh, navic budou ze stejne desky, takze je pravdepodobna znacna
shoda jejich charakteristik. Z tech 9:1 bych urcite slevil, ale na kolik?
Konkretni cisla bych si ale nedovolil typnout.

Dival jsem se do katalogu General Instrument, v pouzdre TO220 delaji od 7.5
do 30A, zajimavjsi je, ze cisla v oznaceni jsou proud a napeti (napriklad
MBRF2060 = 20A, 60V).

J. Hanzal

P. S. Jenom na upresneni, Schottkyho diody nemaji prechod P-N ale Si-kov.
Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/