ovladac.sys

Petr Bures bures
Středa Březen 17 11:54:41 CET 2004

Mam cely project o pripojeni IDE disku k ATARI portfoliu pres 82C55 vcetne
assemblerovskych rutin a driveru. Mohu poslat. Velice poucne.
Jinak dalsi jsou napr. na www.simtel.net .
Petr Bures.

P.S. Nasel jsem odkaz, odkud jsem to stahl.
http://cip8.e-technik.uni-erlangen.de:8080/hyplan/kspeichl/pofoide.zip

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Ing.
Hynek Sladký
Sent: Thursday, January 27, 2000 7:08 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: ovladac.sys

Dobry den,
potreboval bych napsat ovladac, ktery zpristupni diskove jednotky.
Potreboval bych poradit,
a) jak napsat ovladac.sys, ktery se natahne v config.sys prikazem
DEVICE=ovladac.sys (rady stylu podivej se do SYSMANa neberu, rad bych
vzorovy priklad...)
b) jak pridat do DOSu pomoci rezidentu ovladac disku (na ktere preruseni se
povesit, co DOSu kde oznamit, aby s timto diskem pracoval).
Je mi jedno, ktera varianta bude pouzita, ale byl bych rad, kdyby DOS
pouzival tuto jednotku na LowLevel - t.j. pristupoval na logicke sektory.
Ono medium ma totiz strukturu stejnou jako jine logicke disky DOSu a nerad
bych delal vlastni DOS.
Diky, Hynek Sladky.