graficka karta

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:54:40 CET 2004

Hi lidicky,

>-----P?vodn? zpr?va-----
>Od: zd.sn
>Odesl?no: 28. ledna 2000 22:15
>Komu: hw-news
>Kopie: zd.sn
>P?edm?t: Re: graficka karta

>Ona se asi podoba te karte na boardu a je takovym zakladem aby to
alespon
>nejak chodilo.
Nejak to chodi.. ale na standardni ovladac VGA, Kdyz dam vyhledat HW,
najde se Cirrus Logic,

>Po tebe je nejdulezitejsi zjistit jak se jmenuje board a potom si ho
najit
>na inetu.
>Budou tam aktualni ovladace pro grafickou , pripadne i zvukovou kartu
vcetne
>noveho biosu.
>Mas k tomu nejakou knizku o boardu ?
>Kdyz je neco na boardu integrovane, tak se k tomu vetsinou dodava soft
na
>CD.
>Mas CD ?
To je trochu problem, je to koupeny starsi pocitac, buh vi, kte to ta
firma bere...
takze mam CDcka s driverama akorat na to co jsem si do toho nechal
namontovat nove...
coz mi tak pripomina, ze se budu muset juknout po nejake duiskete s
driverem na CDcko pod dos.
Nastesti je tam nainstalovane a chodi, takze ho asi skopnu z disku,
preventivne (format c: je nekdy previt .-D

Jinak jsem zkusil program HWinfo, a ten mi nasel Cirrus Logic GD-5436 a
neco dal.. (nasle jsme na Inetu
nejaky ovladac, tak jsem zvedav...

Jinak o Boarde nevim nic a minimalne pul roku se nic nedovim... pac si
tam ta firma dala prelepku.
Ale jinak se te pocitac chova zatim celkem slusne. Jeste se zeptam,
jestlize mam teda skutecne grafickou kartu tu co jsem psal vyse, a je
na PCI (taky kde jinde) muze se Win95kam hlasit jako dalsi PCI card, u
ktereho nedokazou urcit co je zac ? Jestli ne, tak tam mam neco navic
:-DDD na PCIcku bych mel mit uz jen
56k modem Well FM 56-PC (alespon si myslim, ze ten nazev je takhle) ten
uz jsem nasel a i jsem si s nim trochu pokecal pres Hyperterminal
(Explorer a internet jsem jeste nezkousel, zlobila me mys a tak jsem to
nechal az na tenhle tyden)

ByE milan
P.S. Mate-li penize a nemate-li cas a trpelivost, nikdy nekupujte
starsi neznamy pocitac :-))) ale na druhou stranu je to dobra skola...
clovek se nauci alespon resit problemy z niceho .-)