modem

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:54:40 CET 2004

Ja mel uplne stejny problem s modemem INEC1414E. Pod dosem
funguje bez problemu s ovladaci pro Microcom. Pod Windows 95/8
jsem se nechytnul a to jsem vyzkousel opravdu kde-co. Technicka
podpora firmy Inec se neobtezovala na muj dotaz odpovedet. Stacilo
pak jen vymenit modem za Microcom DeskPorte Fast a vse fungovalo.
Takze problem je skutecne jen v tech ovladacich.

	Martin - OK1UGA