ovladac.sys

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:54:40 CET 2004

>Kdyz jsme v teto diskusi pokrocili jiz tak daleko, dovolim si take vznest
dotaz
>na Transdisk. Mam k nemu ovladace, ktere vyborne funguji pod DOS, ale pod
>W95 odmita system Transdisk integrovat. Nepodarilo se mi dosud nalezt
ovladace
>pro W95/98 a proto se tazi, zda nekdo z ucastniku nebyl v tomto smeru
uspesnejsi?

Nevim, jak s Win95 OSR2 (coz je asi nejrozsirenejsi instalace Win95), ale s
prvni verzi ceskych Win95 to urcite chodilo! Protoze jsem takto instaloval
ruzne programy i do Win95. Ale myslim, ze to byl nejaky starsi TransDisk
(soude dle toho, co k nemu bylo za utility). Ale uz pracuji jinde, tak se k
tomu TransDisku nedostanu...

Hynek Sladky.